Værdier

Rummelig:  Med rummelig mener vi respekt for andre mennesker. Vi mener tolerance, omsorg og mellemfolkelig forståelse.

Bevægelig: Vi forsøger altid at være på forkant med udviklingen. Det kræver mod til forandringer. Som skole kigger vi altid udad og indad for at finde inspiration.

Engageret:  Uden energi, fælles ambitioner og visioner for skolens udvikling, går skolen i stå. Det er engagerede undervisere og elever, der skaber glæde, omsorg og læring.

Professionel: Vi håber, at vores elever og kursister er lige så ambitiøse, som vi er.

Ledelsesgrundlag

Skolens ledelsesgrundlag beskriver, hvad vi mener kendetegner god ledelse her på skolen og intentionen er at give alle medarbejdere et klart billede af, hvordan hvad man kan forvente af os som ledelse, og hvordan vi agerer i det spændingsfelt der ligger i at skulle sikre både resultater, fornyelse og stabilitet.

Se skolens ledelsesgrundlag herunder:

Klik på billedet for at se ledelsesgrundlaget i fuld størrelse.