Samarbejde og udvikling

På Randers Social- og Sundhedsskole mener vi, at fremtidens social- og sundhedssektor samt det pædagogiske område kalder på innovative velfærdsmedarbejdere. Medarbejdere, der er drevet af forandring og som ser muligheder i og har kompetencerne til at udvikle landets velfærdssektor.

På Randers Social- og Sundhedsskole har vi derfor sat ’langt lys’ på UDVIKLING  og INNOVATION. Vi vil være bannerfører for udvikling og spredning af et innovativt mindset på landets velfærdsuddannelser. Og vi tror på, at en vigtig nøgle hertil er et styrket samarbejde mellem skoler, private virksomheder, offentlige institutioner og andre innovationsagenter.

Her på siden kan du læse meget mere om vores udviklingsarbejde internt på skolen såvel som i samarbejde med andre uddannelsesinstitutioner samt med praksis.