Giv DEP liv på din skole

I forbindelse med projekt Fra kompetenceløft til øget gennemførelse har vi udviklet indsatser, som kan understøtte, at den viden, underviserne erhverver sig på diplomuddannelsen i Erhvervspædagogik kan få liv i undervisningen og i organisationens fælles pædagogiske og didaktiske arbejde.

Indsatserne understøtter på forskellig vis kollegiale samarbejder, organisatoriske strukturer og ledelsesmæssige tiltag omkring den pædagogiske kompetenceudvikling og er udviklet på de tre deltagende skoler, Randers Social- og Sundhedsskole, Mercantec og Tradium)

Se hvad en pædagogisk konsulent, en underviser og en leder giver af gode råd til arbejdet med DEP i videoen herunder.

Guide til at give DEP liv på din skole

Herunder kan du finde materialer, redskaber og konkrete indsatser, du kan bruge i arbejdet med DEP på din egen skole - både før, under og efter et DEP-modul.

Materialerne er udarbejdet af de tre deltagende skoler, der alle har forskellige organiseringer, og materialerne skal derfor ses som en inspiration, der kan tilpasses den enkelte skole.